logo Tuin & Bestrating
Assortiment image
Haal de onderste steen boven!
Zoek een steenplaza ® bij u in de buurt.
Home Steenplaza Collectie Steenplaza winkels Tuin en Bestrating De vakspecialist Inspiratievideos
button Steenplaza Collectie

 Waarom Steenplaza®

foto waarom Steenplaza
Alles onder één dak
Ontdek waarom je bestratingsartikelen bij Steenplaza® zou moeten kopen.

redenen 

Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag, schroom dan niet en stel deze via onze contactpagina. Wij zullen iedere vraag
zo goed en zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.
Categorie
 Vestigingsinformatie
 Betaalmogelijkheden
 Productinformatie en assortiment
 Folder
 Klacht indienen

Vestigingsinformatie

 Vraag: Wat is voor mij de dichtstbijzijnde Steenplaza®-vestiging?
Antwoord: Op onze site vindt u een overzicht van alle Steenplaza®-vestigingen in Nederland. U vindt deze onder "Steenplaza winkels" op onze homepage. Kies uw provincie op de kaart en maak een keuze uit de vestigingen.

 Vraag: Waar kan ik de openingstijden van Steenplaza®-winkels vinden?
Antwoord: De openingstijden van uw Steenplaza®, kunt u vinden via "Steenplaza winkels" op onze homepage. Kies uw provincie op de kaart en maak een keuze uit de vestigingen. Vervolgens krijgt u de pagina van deze vestiging te zien, met daarop onder andere de openingstijden.

 Vraag: Hoe kan ik contact opnemen met een Steenpaza®-vestiging?
Antwoord: Als u vragen of opmerkingen heeft, kunt u natuurlijk langsgaan bij de servicebalie van de vestiging of telefonisch contact opnemen. Via "Steenplaza winkels" op onze homepage kunt u de telefoonnummers van alle vestigingen vinden. Daarnaast kunt u een aantal vestigingen ook per e-mail benaderen. In dat geval staat het e-mail adres op de site vermeld bij de adresgegevens van de vestiging.

Betaalmogelijkheden

 Vraag: Op welke manieren kan ik bij Steenplaza® betalen?
Antwoord: U kunt bij Steenplaza® contant betalen, en met pinpas. Indien u wilt weten of u bij uw vestiging ook met chipknip, creditcard of met een cadeaubon kunt betalen, kunt u contact opnemen met de servicebalie van de vestiging.

Productinformatie en assortiment

 Vraag: Verkopen alle Steenplaza® winkels dezelfde producten?
Antwoord: Onze vestigingen zijn verschillend van grootte. De ene vestiging heeft daarom meer artikelen in het assortiment dan een andere vestiging. Daarnaast zijn sommige vestigingen actief in meerdere bedrijfstakken zoals aanleg en onderhoud in het hoveniers wezen of in de stratenmakerij. Een deel van het assortiment en de geboden diensten kunnen dan ook afwijken van het Steenpaza® concept. Hierdoor zijn sommige producten slechts bij ëën vestiging te koop.

 Vraag: Hoe weet ik waar een bepaald product te koop is?
Antwoord: Als u op zoek bent naar een bepaald product, kunt u contact opnemen met uw Steenplaza® winkel om te informeren of het product daar verkrijgbaar is.

 Vraag: Kan ik bij Steenplaza® online ook een artikel bestellen?
Antwoord: Wanneer u een artikel wilt bestellen, kunt u contact opnemen met uw Steenplaza® winkel. Zij kunnen u vertellen of het product besteld kan worden en wat de levertijd is.

Folder

 Vraag: Ik ontvang geen magazine van Steenplaza®. Waarom niet?
Antwoord: Waarschijnlijk valt uw huisadres net buiten het directe verspreidingsgebied. U kunt het magazine echter altijd opvragen bij een vestiging in uw regio. De folder is ook in iedere winkel verkrijgbaar, zolang de voorraad strekt.

Klacht indienen

 Vraag: Ik heb een klacht over een product dat ik heb aangeschaft. Waar kan ik terecht?
Antwoord: Met klachten kunt u terecht bij de winkel waar u het betreffende product hebt aangeschaft. Klik hier voor een overzicht van onze vestigingen. Kies uw provincie op de kaart en maak een keuze uit de vestigingen.

 

© HTG Groep B.V. 2017, alle rechten voorbehouden